Zielone Przedszkole

Białka Tatrzańska 2019 roku

31.05.2019 roku
Kochani Rodzice i Panie z Przedszkola

Zaraz po śniadaniu Panie kończyły pakowanie naszych rzeczy, a po obiedzie pożegnaliśmy gospodarzy i o godz. 14.15 wyjechaliśmy z Białki Tatrzańskiej, aby dotrzeć do Chorzowa. Tam już czekali na nas Kochani Rodzice …

30.06.2019 roku

Od rana padał deszcz i dlatego o godz. 9.30 pojechaliśmy do Hotelu Bania, gdzie czekał na nas animator zabaw. Korzystaliśmy z sali zabaw i urządzeń 3D. Po dwóch godzinach wspaniałej zabawy wróciliśmy do zielonoprzedszkolnego domu i znów rysowaliśmy ilustracje w zeszytach. Po obiedzie Panie zaczęły pakować nasze rzeczy a my rysowaliśmy i śpiewaliśmy piosenki.
Jutro wracamy do domu….

29.05.2018 roku
Kochani Rodzice i Panie z przedszkola

I znów kolejna wycieczka. Tym razem do Orawskiego Parku Etnograficznego w Zubrzycy Górnej. Pani Przewodnik opowiadała nam o starych budowlach znajdujących się dawniej na Orawach, w Tarach i na Podhalu. W Skansenie zobaczyliśmy góralskie chaty, meble, naczynia, narzędzia, stroje i rzeźby. Wędrowaliśmy sobie żwirowymi i trawiastymi alejkami i wszystko oglądaliśmy z ogromnym zaciekawieniem. Na zakończenie naszego pobytu w Skansenie zjedliśmy kanapki i udaliśmy się w drogę powrotną do "Zielonoprzedszkolnego domu".
Dzisiaj mieliśmy mieć ognisko ale z powodu mżawki kiełbaski zjedliśmy w jadalni - były pyszne. Potem znów rysowaliśmy ilustracje w naszych "Zielonoprzedszkolnych pamiętnikach". No cóż, to nie wszystko... Odwiedził nas najprawdziwszy GÓRAL, który opowiadał nam różne góralskie historyjki, grał na piszczałce, tańczył i śpiewał piosenki.
Po dniu pełnym wrażeń poszliśmy spać...
Już mamy pierwsze rozwiązania naszej zagadki z 26 maja - Mamusia Michasia, Mamusia Martynki :)

28.05.2018 roku
Kochani Rodzice i Panie z przedszkola

Kiedy wybiła na zegarze godzina 9.00 pojechaliśmy do zamku w Niedzicy. Przed jego zwiedzaniem płynęliśmy statkiem po Jeziorze Czorsztyńskim i podziwialiśmy ruiny Zamku w Czorsztynie, Pieniny, Zamek w Niedzicy oraz okoliczne lasy i łąki. Wiatr bawił się naszymi włosami. Po rejsie zwiedzaliśmy Zamek w Niedzicy - jego lochy (w których nakręcono sceny do filmu "Janosik"), zamkowe komnaty i dziedziniec zamku, na którym straszy Brunhilda i Bogusław Łysy. Ponadto bardzo podobały nam się wozy w zamkowej wozowni. Później Panie zrobiły nam zdjęcia i udaliśmy się w drogę powrotną do Białki, gdzie w wolnym czasie rysowaliśmy w "Zielonoprzedszkolnych pamiętnikach". Jutro znów czeka na nas wycieczka ...

Zielonoprzedszkolny żart (autorka: Martynka Z.):
Jeśli chcemy o coś poprosić, mówimy tajne słowo: groszek (tzn. proszę):

27.05.2018 roku
Kochani Rodzice i Panie z przedszkola

O godz. 9.00 pojechaliśmy do Zakopanego do Centrum Edukacji Przyrodniczej Tatrzańskiego Parku Narodowego. Najbardziej zainteresowały nas jaskinie, ekspozycje zwierząt i roślin, filmy przyrodnicze i makieta Tatr. Idąc Krupówkami odwiedziliśmy Muzeum Tatrzańskie. Zobaczyliśmy tu niedźwiedzie, sarny, wilki, jelenie, zające, rysie, lisy, jeże, kozice, świstaki, żaby, mrówki i wiele ptaków. Do naszego zielonoprzedszkolnego domku wróciliśmy na obiadokolację - pyszne pierogi z truskawkami i bitą śmietaną. Byliśmy tak najedzeni, że zaraz poszliśmy spać...

26.05.2018 roku
Kochani Rodzice i Panie z Przedszkola

Dzisiaj zwiedzaliśmy Białkę Tatrzańską. Pokonaliśmy 6 km tj. 13 000 kroków. Po drodze wstąpiliśmy do Szkoły Podstawowej i nasze Panie wzięły udział w głosowaniu do Europarlamentu. W drodze powrotnej widzieliśmy krowy, owieczki, baranki, kury i kozy. Dzieci zawołały: Jakie piękne świnki (a to były owce)!!!!! Po spacerze zjedliśmy obiad i rysowaliśmy w naszych "Zielonoprzedszkolnych pamiętnikach". Po kolacji szybko zasnęliśmy...

Zagadka dla Rodziców:
Jak nazywa się krowa z rogami?
Pierwszych  5 osób, które udzielą właściwej odpowiedzi otrzymuje, po naszym powrocie, nagrodę. Odpowiedzi należy wysyłać na numer telefonu Pani Grażynki.

25.05.2018 roku
Kochani Rodzice i Panie z przedszkola

Podróż autokarem minęła szybko. Białka Tatrzańska powitała nas słońcem. Po spotkaniu z gospodarzami zjedliśmy z apetytem obiad. Później Panie rozpakowywały nasze torby i trwało to aż do kolacji, a po niej mycie i spanie... Jutro wybieramy się na wycieczkę...

Znalezione obrazy dla zapytania góry cliparty